Beursnieuwkomer CM.com wil groeiambities waar maken

Geplaatst 11 februari 2020 in de categorie Nederland

Na enig touwtrekken krijgt CM.com binnenkort alsnog zijn gewenste beursnotering aan het Damrak. Het technologiebedrijf uit Gouda maakte de afgelopen jaren een sterke groei door en bouwde een imposant klantenbestand op. CM.com wil nu in navolging van de concurrentie zijn internationale marktpositie versterken.

Jeroen van Glabbeek en Gilbert Gooijers richtten in 1999 Club Message op, een bedrijf dat het voor consumenten mogelijk maakte om sms-berichten naar groepen te versturen. Digitalisering en nieuwe technologieën zorgden ervoor dat het dienstenaanbod van het bedrijf in de loop der jaren evolueerde van alleen sms-diensten naar een volledig pakket aan communicatiediensten. Mede daarom werd de naam veranderd in CM.com. Naast digitale communicatie richt CM.com zich ook op online betaaloplossingen, digitale toegankelijkheid, identiteitscontroles en tickets voor de zakelijke markt..

Verder lezen?

Dit artikel is alleen voor abonnees van Beursgenoten. Indien u nog geen abonnee bent, overweegt u dan ook een abonnement op Beursgenoten.