Beursnieuwkomer CM.com wil groeiambities waar maken

Geplaatst op dinsdag 11 februari 2020 om 11:50.

Na enig touwtrekken krijgt CM.com binnenkort alsnog zijn gewenste beursnotering aan het Damrak. Het technologiebedrijf uit Gouda maakte de afgelopen jaren een sterke groei door en bouwde een imposant klantenbestand op. CM.com wil nu in navolging van de concurrentie zijn internationale marktpositie versterken.

Jeroen van Glabbeek en Gilbert Gooijers richtten in 1999 Club Message op, een bedrijf dat het voor consumenten mogelijk maakte om sms-berichten naar groepen te versturen. Digitalisering en nieuwe technologieën zorgden ervoor dat het dienstenaanbod van het bedrijf in de loop der jaren evolueerde van alleen sms-diensten naar een volledig pakket aan communicatiediensten. Mede daarom werd de naam veranderd in CM.com. Naast digitale communicatie richt CM.com zich ook op online betaaloplossingen, digitale toegankelijkheid, identiteitscontroles en tickets voor de zakelijke markt..

Gratis

Gratis verder lezen?

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en lees dit artikel gratis.

Privacyverklaring
  
Premium

Onbeperkt verder lezen

Premium lid worden?

Probeer direct
en lees meteen verder!
Al abonnee? Log dan in.